See on tunni- või kuutasu alusel osutatav teenus, mis aitab tagada teie arvutite, serverite, võrgu, lisaseadmete ning teiste IT-süsteemide ja IT-seadmete nõuetekohase toimimise.
Selle teenuse kasutajateks on reeglina kliendid, kelle ettevõtte edukuse seisukohast on IT-süsteemide toimimise stabiilsus ja ohutus kriitiliselt oluliseks teguriks. Oma osalusega aitame Teil keskenduda Teie ettevõtte põhitegevusele, jättes IT-alased küsimused meie hoolde.
Lähtuvalt Teie ettevõtte IT-süsteemi tõrgeteta toimimise kriitilisusest, pakume erinevaid võimalusi – alustades tunnitasust ja vajaduspõhistest väljakutsetest, kuni kokkulepitud teenustasemega (SLA) pakettideni, kus igale teenustasemele vastab garanteeritud aeg, mille jooksul reageeritakse kliendi probleemile ja asutakse seda lahendama.
| Paketi nimetus |
PRONKS |
HÕBE |
KULD |
| IT-kaugabi | |||
| IT-tugi kliendi kontoris | Tunnitasu | ||
| Välisseadmete hooldus | |||
| Konsultatsioonid | |||
| Intsidentide registreerimine 24х7 | |||
| Pöördumiste aruanded | |||
| IT-audit | |||
| IT-profülaktika | |||
| Töökohtade kolimine | |||
| Nutitelefonide ja tahvelarvutite seadistamine | |||
| Asendusseadmed | |||
| Rikete kõrvaldamine peale tööpäeva lõppu | Eraldi tellitav | Eraldi tellitav | |
| Rikete kõrvaldamine puhkepäevadel ja riigipühadel | Eraldi tellitav | Eraldi tellitav | Eraldi tellitav |
| Reservkoopiad ja andmete taastamine | Eraldi tellitav | Eraldi tellitav | Eraldi tellitav |
Soovitame läbi arutada ja leida üheskoos Teie jaoks kõige paremini sobiv IT-teenuste plaan.