Telefonijaama kodukeskjaam – see on klientide vajadustest lähtuv telefonijaama lahendus, mis võimaldab Teil integreerida telefoniside teiste Teie poolt kasutatavate teenustega. Näiteks kontaktihaldustarkvara (CRM) süsteemiga, mis annab võimaluse teha ja võtta vastu kõnesid vahetult kontaktihaldustarkvarast ning tagab juurdepääsu kogu klientide kohta käivale infole, vajaduseta kasutada seejuures teisi teenuseid.
Personaalne telefonijaam – see on hea lahendus raha säästmiseks ning õige valik, kui Te soovite täiel määral kasutada oma infrastruktuuri ning mitte investeerida uutesse, tarnijate poolt pakutavatesse seadmetesse.
Kindla lahenduse läbiarutamiseks või pakkumise saamiseks pöörduge meie spetsialistide poole!
Kõnekeskuse erilahendus - see on spetsialiseeritud toode Teie potentsiaalsete ja olemasolevate klientide kvaliteetseks teenindamiseks ja nende kõnede automatiseerimiseks. Multifunktsionaalne süsteem annab võimaluse 90% ulatuses automatiseerida ettevõtte äriprotsessid, mis on seotud telefonisidega ja mitte ainult sellega.
Lisaks kõikidele andmekeskuste jaoks lahendatud Virtuaalse kodukeskjaama baasfunktsioonidele saate intellektuaalsema kõnejaotuse ja detailsema statistika. Lisaks sellele: